Psihologija komunikacije

2.530 RSD

Autor: Siniša Brlas

Ovaj udžbenik je namenjen učenicima čiji odabir budućeg zanimanja uključuje pružanje usluga, u okviru kojih je neophodna neposredna komunikacija s korisnicima tih usluga.
Kako su uslužna zanimanja uglavnom, iako ne i isključivo, i kontaktna zanimanja, vrlo je važno ovaj kontakt uspostaviti i održavati na pravi način. Da bismo u tome bili uspešni, potrebno je poznavati zakonitosti u doživljavanju i ponašanju ljudi s kojima smo u kontaktu i od kojih zavisi naš profesionalni uspeh, a proučavanjem doživljavanja i ponašanja bavi se psihologija. Stoga se i većina sadržaja ovde odnosi na upoznavanje sa funkcionisanjem čoveka, odnosno njegovim psihičkim procesima i ponašanjem. 

Upišite se na listu za obaveštenja

Pridružite se našoj email listi da biste dobijali najnovije vesti i informacije sa našeg portala.

 

Uspešno ste upisali Vašu email adresu!