Postavljanjem osam bilborda u Novom Sadu sa porukom „Bezbednost dece je odgovornost svih nas“, Fondacija „Tijana Jurić“ otpočela je kampanju čiji je cilj podizanje svesti javnosti o važnosti bezbednih uslova za život i odrastanje dece u Srbiji.
Bilbord prikazuje porodicu kao snažan simbol bezbednosti i sigurnosti. U narednom periodu ovakvi bilbordi biće postavljeni u još nekoliko gradova.
Posle usvajanja Tijaninog zakona, fondacija aktivno radi na uvođenju sistema za uzbunjivanje AMBER Alert koji je zastupljen u osam evropskih zemalja. U slučaju otmice, neposredno nakon prijave, ovaj sistem u rekordnom roku preko sredstava javnih informisanja, interneta, led-bilborda na magistralnim putevima, alarmira javnost o nestanku deteta. Na ovaj način povećavaju se šanse da dete bude viđeno i spašeno. Statistika pokazuje da 75 odsto otete dece biva ubijeno u prva tri sata nakon otmice, zbog čega se insistira na brzom reagovanju policije i društva.
U 2016. godini fondacija će pokrenuti još dva projekta kojima će se dodatno poboljšati bezbednost dece.
U međuvremenu, fondacija je usmerena na poboljšanje uslova za bezbednost dece kako na ulici tako i na internetu. Održavanjem tribina i edukacija deci osnovnoškolskog i srednješkolskog uzrasta, roditeljima i prosvetnim radnicima širom Srbije, fondacija preventivno deluje protiv nasilja nad decom, uči ih kako da budu bezbedna i kako da se klone brojnih opasnosti koje su sanas sveprisutne.
Bilbord kampanju „Bezbednost dece je odgovornost svih nas“, svesrdno su podržale agencija „Milk&Honey“ communications iz Novog Sada i Bilbordi Srbija, a finansijsku podršku pružile su privatne firme i pojedinci koji su na ovaj način pokazali želju da učestvuju u poboljšanju uslova za bezbednost dece.